Staňte se FANOUŠKEM našeho eshopu a získejte SLEVU 5% na všechny nákupy! Klikněte na LIKE - TO SE MI LÍBÍ.

*

Zasíláme Českou poštou

- poštovné ZDE

*

Zasíláme i na Slovensko

- poštovné ZDE

*

ESHOP-RYCHLE.CZ

REVOLUCNIHOSTING.CZ

 

 

VÝMĚNA ODKAZŮ

GHaus.cz = spodní prádlo, bazénová chemie, knihkupectví =


TGW.cz = eshop pro sběratele - mince, známky, pohlednice, bankovky, modely a další =


Lupy-dalekohledy.cz = Lupy, dalekohledy, mikroskopy, elektronické lupy, puškohledy =


Panskyklub.cz = Hodinky, víno, whisky, šperky, spodní prádlo =


Vino-whisky.cz = Nejlepší moravská vína, velký výběr whisky, alkohol z celého světa =

KONTAKTY

Sheeni.cz - Petra Adamová
Havířská 39a
664 12 Oslavany
tel: +420 608 633 932
info@sheeni.cz
www.sheeni.cz
www.facebook.com/Sheeni.cz

 

 


Obchodní podmínky » Reklamace

7) REKLAMACE

1) V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 je možno zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od obdržení zboží. Kupujícímu bude poté vrácena na jeho účet celá částka za zboží včetně částky za nejlevnější poštovné, které dodavatel nabízí (tzn. 40,- Kč).

2) Vracené zboží však musí být v zcela původním stavu, tzn. oblečení neprané a nežehlené, nové oblečení nenošené, vše označené připevněnou původní identifikační etiketou s kódem zboží, drogistické zboží nesmí být rozbalené ani část spotřebovaná, jinak si dodavatel vyhrazuje právo ponížit vrácenou částku o hodnotu, kterou zboží ztratilo opotřebením.

3) Před odesláním zásilky s vraceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího upozornit e-mailem a zároveň definovat konkrétní výčet vraceného zboží (alespoň katalogová čísla a názvy zboží) a způsob finančního vypořádání (viz. níže). Provozovatel nebude přijímat neohlášené zásilky.

4) Následně nakupující odešle řádně zabalené vracené zboží doporučeně na adresu sídla prodejce: Petra Adamová, Havířská 39a, 664 12 Oslavany. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.

5) Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Situaci je možno řešit dvěmi způsoby:

  • vrácením hodnoty vraceného zboží na účet/adresu do 10 dnů od obdržení daného zboží
  • zápočtem k následující objednávce (hodnota vraceného zboží bude odečtena od vaší následující objednávky)

6) Veškeré náklady spojené s reklamací (poštovné zpět k dodavateli, poplatek bance atd.) hradí nakupující.

7) Na nové zboží se vztahuje záruka 2 roky, záruka se nevztahuje na poškození vzniklé běžným nošením, nesprávným používáním, skladováním, čištěním a praním.

8) V souladu se zákonem neposkytuje prodávající záruku na použité zboží

9) Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.